Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 12:26 - Да поговорим малко за блогърката yuliya2006 - Част І
Автор: bashiiankova Категория: Други   
Прочетен: 1627 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2008 12:42


Този пост го бях замислила преди около седмица. Нещата обаче е развиха с шеметна скорост и се наложи да отклоня вниманието си за известно време (в скоби само ще заявя, че все още издирвам лицето отговорно за изтриването на блога на пепас=бале=цървулствен=тлнет=анонимен=т.н., тъй като в лично съобщение estrella отрече тя да е свършила това пъклено дело). Ето защо се извинявам, за закъснението относно поста за блогърката yuliya2006.

С Джулия се запознах във връзка с един неин пост, който за мен беше напълно неразбираем. Казваше се НА АНАБЕЛЧО С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ. Проследявайки коментарите, разбрах, че анабелчо не е измислена личност или пък някой непознат на българското блогърство, а по същество, е известният блогър anabel4o, който пише под слоган Хайде да се обичаме. Предвид на факта, че обичта е основната тема и на блогърката yuliya2006, то, стана ми ясно, че двамата се уважават и си пишат на свой собствен език, който е недостъпен за останалите. Все пак това заключение не ме задоволяваше напълно. Причина за недоволството беше фактът, че поста на yuliya2006 бе обсипан с всевъзможни възхвали от редица други блогъри, сред които и: bizcocho inamay, doka, slavei, marty, както и Петя, чийто коментар Джулия по погрешка изтрила.

Тежкия живот, който съм водила досега  ме е научил на следното правило: Когато всички възхваляват дадено нещо, то те най-вероятно са неискрени като търсят някаква облага за своята неискреност. В конкретния случай, предполагам, облагата ще бъде обливането им с неискрената обич на Джулия. В цялата тази царяща неискреност реших, че е абсолютно необходимо да се напише нещо искрено и затова пуснах коментар, чието заглавие беше "Честно", а по нататък гласеше: не успях да разбера нищо от това стихотворение, но причината вероятно е у мен самата

 Тук желая да сложа едно уточнение, към този момент не знаех, че всъщност Джулия е толкова неискрена. Усъмних се в това, когато разбрах, че коментарът ми трябва да бъде предварително одобрен от нея, за да може да излезе на страницата й. Това винаги ми е правило много лошо впечатление  - сякаш някой те преценява доколко си достоен за него. Това въобще не ми се връзваше с повсеместната любов, която струи от блога на Джулия, нека припомня какво пише сама тя:

Ти си такъв,каквото е твоето силно желание. Каквото е то,такава е и волята ти. Каквато е тя,такива са и делата ти. Каквито са те,такава е и съдбата ти. ---УПАНИШАД.-------------- Хората са упорити ,алогични,егоцентрични.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Правиш добро,ще те обвинят в егойзъм и задни мисли.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Успееш ли ще се сдобиеш с фалшиви приятели и истински врагове.------ СТРЕМИ СЕ КЪМ УСПЕХА ВЪПРЕКИ ТОВА! Доброто което правиш ще бъде забравено утре.------ ПРАВИ ДОБРО ВЪПРЕКИ ТОВА! Най-големите хора с най-велики идеи могат да бъдат убити от най-дребни хора с най-дребните съзнания.------ НЕ ОГРАНИЧАВАЙ МИСЛИТЕ СИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Хората са благосклонни към губещите,но подкрепят само победителите.------ БОРЕТЕ СЕ ЗА ПОБЕДЕНИТЕ ВЪПРЕКИ ТОВА! Каквото си градил с години може да се срине за една нощ.------ НЕ СПИРАЙ ДА ГРАДИШ ВЪПРЕКИ ТОВА! Дай на света най-доброто от себе си и той ще те отритне.------ ДАЙ МУ ГО ,ВЪПРЕКИ ТОВА!--------------------- МАЙКА ТЕРЕЗА

Съгласете се, приятели, това не звучи скромно. И въпреки, любовта към враговете (о колко християнско), обичта към потъпканите, себераздаването и т.н., изведнъж ПРАС - проверка на коментар! Това хич не ми изглеждаше духовно.

Малко след публикуването на гореописания коментар, Джулия го одобри и ми отговори по следния начин:

Баши, идеята е че каня моя приятел Анабелчо на танц.Той е различен защото е извисяване на душата над земните страсти и суета.НО ЗА ДА СТАНЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЪБУЕШ ЗА ДА ОСТАВИШ КАЛТА ...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ

(просто, за да разберете понататъшните ми разсъждения ще трябва, като вметка да посоча, че вместо "Баши" обръщението към мен беше "Бас" и аз прекарах известно време в лутане, за да се убедя, че отговорът е за мен, а не за друг. Кога "Бас" стана "Баши" ще разберете от следващия ми пост).



Тагове:   малко,


Гласувай:
0



1. yuliya2006 - Скъпа Светла аз благодаря за рек...
02.03.2008 16:38
Скъпа Светла аз благодаря за рекламата, която ми носиш с този пост. Защото има два начина да станеш известен, единия скъпа е този.
Сега скъпа може да ме хвърлиш на кучетата и да гледаш самодоволно. Но аз Свет, съм свикнала и да ги разпознавам доста добре. Дори когато се крият и се клонират с различни имена. Давай....
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. bashiiankova - Скъпа Джулия
03.03.2008 17:58
почакай, все пак поста ще има продължение. Много е лошо когато предварително предполагаш какво ще се случи. Бъдещето, обична Джу, е непознаваемо и би трялвало добре да знаеш това - все пак занимаваш се с източна философия.
цитирай
3. анонимен - скъпа шафрантийо
04.03.2008 21:07
толкова си постна, че и слепец би разбрал коя си, духай от нивото, на което се намираш, тъкмо ще ти е по мярка
цитирай
4. bashiiankova - Това последното
04.03.2008 22:13
е толкова грозно, че го оставам в блога си единствено за да стои като паметник на тъпотата
цитирай
5. анонимен - в тоя блог ли?
05.03.2008 09:14
метни го и в другите
цитирай
6. bashiiankova - анонимни бале
05.03.2008 10:04
това че те изтриха заради съвършената ти тъпота, не те прави герой, а един изтрит тъпак
цитирай
7. ahmeddogan - драга башиянкова,
06.03.2008 13:44
улисани от чутовната битка с диймънпай ние сме пропуснали да обърнем внимание на юлия бел!!!! поздравяваме ви с дооброто попадение в случая "юлия бел" и изказваме несъгласие относно повдението на анонимния/та! лично нас ни трогнаха объщенията "баши" и "свет" колко мило, сестринско звучат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashiiankova
Категория: Други
Прочетен: 220079
Постинги: 64
Коментари: 578
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930