Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2008 19:18 - Сбогом или довиждане
Автор: bashiiankova Категория: Други   
Прочетен: 5022 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 08.07.2011 18:14


Днес, имах велико видение. Стоях си в стаята и както винаги се занимавах със свои си работи. Нещеш ли, в ъгъла, точно зад фикуса, ми направи впечатление че има вълно от прах, косми и други мърсотийки, които винаги се появяват, ако не изсмучеш стаята за седмица. Аз, като една чистница (но не вманиячена) веднага отидох да взема една метла и да го помета. Точно с приближавам с метлата и забелязвам, че има нещо странно в това вълно. То започна са се движи с леки кръгообразни движения. Гледам, да не би да съм оставила прозореца отворен, но не. Бре - от къде е това течение, какво ли става? Топката междувременно започна да се върти все повече и повече и ставаше все по-голяма и по-голяма. Ужасно се уплаших - метнах се в фотьола и си прикрих очите. А то започна да фучи, да бучи - все едно слушаш грохота на гигантски водопад и ревът на 300-та спартански войни изправили се срещу едномилионна персийска армия.
"Боже помилувай" - казах си аз - "какво ли съм сторила, че ме наказваш така!"
И ето извъднъж всичко спря. Вдигнах очи и видях Стоил. Викам му: "Що така ме плашиш бе, Стоиле! Пък и не можа ли да излезеш от годежната халка, а ти от вълно прахоляк."
А той ми вика: "От прах сме направени Светле, не от злато, затова и от прах излизаме и в прах се пре-връщаме. Та затова и аз изкочих от вълното непочистена прах, а не от годежния пръстен. Но ти сега не дей да дуднеш жено, а ме чуй, че имам да ти думам нещо важно. Днес се умий, изпери си дрехите и се приготви, утре голям път те чака. Стига толкова си се мъчила, сама, по тази грешна земя, добро местенце съм подготвил, заедно да си прекараме вечността"
"Въй бе, Стоиле, ще умирам ли?" - викам му аз, а той рече:
"Не бе, девойко ще пътуваш, за какво умиране ми говориш ние не можем да умрем"
"Че как не можем бе Стоиле, ей на и теб те ръгнаха циганите на Аязмото и ти умря" - това го казах аз, а той:
"Глупава си и глупава ще си останеш! Виж ме, ей ме на, жив съм, нали ти говоря? Ние сме толкова безкрайно малки, че колкото и да вървим все няма да стигнем края, а като не можем да стигнем края, не можем и да умрем - прах ще има вечно."
Каза това и изчезна.

Та значи разбрах, утре си отивам и повече няма как да пиша в блога и да си говоря с вас.
Прощавайте ако има нещо!
Тук трябва да ви напиша Сбогом, но пък след като видях Стоим смятам, че по-удачно е довиждане.

(в това число на бале, стид, влголюб, цефулствен, цървулствен, лемонпай, тлнет, вишничка, сулу, сохо, мохо, стибо, двд, анабелчо, джилия, берлин, ал бож, кендито и много много други)



Гласувай:
1



Предишен постинг

1. анонимен - )))
13.05.2008 20:23
Не говори така,Баши.Много тъга навява от твоя пост.Дано всичко да е било сън.Не си отивай,чули?
цитирай
2. анонимен - Бошнакова, ще ми липсваш
13.05.2008 20:29
с простотиите си, с безочливостта си, с интригантството си, с оригиналността си, с безпардонността си, с грубостта си и и със всичко което завършва на ...тта си. И да ти кажа пред думи започващи с "в" и "Ф" винаги се пише във, граматическа грешка, ама този път ще го отдам на емоционалното ти състояние. Е добър ти път. Наистина ще ми липсваш. Айде чао и късмет в новото блогово поприще. :)
цитирай
3. анонимен - Г-жа Баши,
13.05.2008 21:06
недейте така...
Нека да е довиждане за кратка почивка.
На Стибо,той прекали с вашата нежна душевност, ще му дръпнем едно юнашко конско.

цитирай
4. bashiiankova - Ама хора
13.05.2008 21:14
трогната съм от вниманието ви и наистина сълзи са напълнили очите ми, но тези неща не питат - искаш или не искаш. И наистина ме е яд, че не успях да се разправя със Стибо както подобава, но какво да се прави - Стоил днес е решил да ме вземе.
А и Сулу, поста е позитивен, а не тъжен - какво по-добро от това да си безсмъртен. Видиш ли някой ден може да направим тройка прашинки, аз ти и Стоил - той много ще ти хареса, а и аз (сигурна съм).
Аре умих се отивам да се пера.
цитирай
5. анонимен - Г-жа Баши,
13.05.2008 21:48
утрото е по-мъдро от вечерта.
Ще се чуем и утре, нали ?
цитирай
6. анонимен - Не споменавай напразно
14.05.2008 09:39
името Господне!
цитирай
7. baletlnetpepas - Колко красиво
20.05.2008 13:43
надявам се вече да си на по-добро място.
цитирай
8. ahmeddogan - ние сме възмутени
19.06.2008 13:28
едно чао не ни казахте:)
цитирай
9. zaw12929 - U`udeno se natyvawam i. . . wqrwam. . ...
14.05.2009 00:43
U`udeno se natyvawam i... wqrwam...]e pro`eta pak Wa[e pisanie {ilo w torba ne stoi!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashiiankova
Категория: Други
Прочетен: 218116
Постинги: 64
Коментари: 578
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031