Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2008 22:37 - Забелязах нещо ужасяващо
Автор: bashiiankova Категория: Други   
Прочетен: 3385 Коментари: 9 Гласове:
1



br />br />br />Както сигурно добре знаете блогът на lorddesword беше изтрит от модераторите по молба на лице представящо се за lorddesword. В резултат се появи нов блог с име lorddesword.
Ужасяващото нещо, което забелязах, е че новия
lorddesword се е*ава с lorddesword - стилът му е глуповашки и няма нищо общо със стария lorddesword, който беше доста по-интелигентен.
Смятам, че се е получило отвратително объркване. Онзи гнусен трол бале=стид=тлнет=пепас=кой-знае-още-кой, се е свързал с някой от нашите администратори (чието име е научил по някакъв гаден тролски начин) и се е представил за
lorddesword, като му е разказал сърцераздирателна история, че видиш ли - някакъв гнусен трол се е регистрирал с неговото име. Нашия администратор, който е глупав и наивен се е вързал на тролския му номер, изтрил е истинския lorddesword и така е позволил на фалшивия да се представи за lorddesword.
Вероятно истинския
lorddeswordи до сега търси начин да се си отстоява правата, но никой не му обръща внимание - това е нещо ужасно!  Още повече като гледа какви простотии се пишат от негово име
Ето защо отново поставям въпроса, за нашите модератори и за тяхната отговорност пред нас - свободното блогърско общество!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Глупости!
08.05.2008 22:41
Лордът е от бглог, а не от блог.бг.
цитирай
2. bashiiankova - А бе и тук има някакъв
08.05.2008 22:52
много тъпи неща пише - не е като в бглог.
Този тук е фалшив и тролство - сигурна съм
цитирай
3. анонимен - Светът отива към разпад
09.05.2008 09:13
и за всичко са виновни троловете!

Поздрави
цитирай
4. анонимен - Г-жа Баши, имам питане.
09.05.2008 12:48
Тук в блог.бг има ли противникови отбори според вас.
Аз не мога да се ориентирам за стибо и берлинчо, и ахмеддоганчетата ?
Изобщо не ми е ясно кой какъв е ...
Мерси предварително.
:-)
цитирай
5. bashiiankova - Виши
09.05.2008 13:54
Според мен в блог.бг има два основни отбора - този на властимащите и този на властнямащите. Така погледнато смятам, че стибо, берлин и ахмеддоган са от властнямащите. Колкото и неприятни да са ми това ги издига в моите очи. На мен обаче ми е трудно да категоризирам вас и сулу?
е ви бъда благодарна, ако ми помогнете!
цитирай
6. анонимен - Г-жа Баши,
09.05.2008 14:22
ще бъда абсолютно откровенна.
Мисля, че ние със Сулу разваляме творческата атмосфера в категория други. В какъв смисъл, преценете сама. Не съм се замисляла за положението си , но явно като си гледам приятелите съм от властнямащите. Познавам и другата страна, на имащите, но в реалния живот.
Всъщност, аз мога съвсем спокойно да отида и да пиша в категория бизнес...И това не е шега, както всичко останало при мен в блога.
Надявам се отговора да е задоволителен .
Респект и усмивки от мен.
:-)
цитирай
7. bashiiankova - Виши
09.05.2008 15:03
Благодаря за изчерпателния и откровен отговор, ще ви помоля обаче, ако познавате нашите властимащи да споделите тяхните никове и с нас, простосмъртните властнямащи. Смятам, че по този начин ще може по-сериозно и отговорно даконтролираме тяхните действия и да искаме тяхните оставки, когато е необходимо.
Целувки Башиянкова
цитирай
8. анонимен - Г-жа Баши,
09.05.2008 16:52
ще видя с какво мога да помогна, след кратък размисъл и оценка на риска. Понеже само ги познавам, а не съм се запознавала още с тях ;)целувки и от мен
цитирай
9. анонимен - Ot Kiril&Metodi
10.05.2008 15:05
Lordesuord e ot Etropole i kakvoto i da pi6e trqbva da se ignorira.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashiiankova
Категория: Други
Прочетен: 219943
Постинги: 64
Коментари: 578
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930