Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2008 01:41 - По желание на един анонимник...
Автор: bashiiankova Категория: Други   
Прочетен: 3363 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 26.04.2008 11:39


Приятели,

днес седнах пред компютъра си и бях информирана, чрез електронно съобщение, за наличието на нов коментар в моя блог. Той, именно, гласеше:

 

аре най-сетне да си платиш интернета и да седнеш на задника си да пуснеш нов постинг, че ми омръзна да те няма...

 

Беше публикуван от анонимен потребител.

Известно време осъзнавах значението на този коментар за мен и за моя блог. Да, точно така, за мен и за моя блог!!! Ето това откритие реших да споделя с анонимния потребител в частност и с всички вас като цяло.

Аз и моя блог сме две различни неща.

Той блогът си върви отделно и аз въобще не мога да го контролирам. Кажете ми какво да правя с него? Много е непослушен.

 

Ето днес си викам на акъла: „Башиянкова, днес направо се връщаш и си лягаш, заеби го този блог... тъпо копеле”. То обаче е лесно да се каже, но е трудно да се направи (особенно, като имаш на разположение такъв опак блог). Краката ми сами отидоха пред компютъра, а пръстите отделно от мен кликнаха върху иконката за ползвания браузер, който пък ме отведе до пощата, която ми съобщи за новия коментар (това вече го казах). И ето, сега съм изправена пред фундаментално откритие – блогът, не стига, че е нещо отделно от мен, но освен това е подчинил тялото ми. Да приятели, вече не разполагам със собственото си тяло! Остана ми само една – душата (или нещо такова, пееха БТР). Блогът – тъпото копеле, се пише сам себе си, като използва физическата телесност, с която доскоро разполагах аз!!!

В този ред на мисли, моля всички хора обидени по някакъв начин от блога да не питаят лоши чувства към мен – аз нямам нищо общо с него. Та, аз дори не го харесвам!!! Смятам го за самовлюбен, егоцентричен и напълно безпардонен към чуждото мнение, но повярвайте ми аз самата най-много страдам него.

Всеки Ваш съвет, как да се справя с блога си ще бъде приет с благодарност, но желая да ви предупредя – Внимавайте, той е много отмъстителен и коварен. И тъй като и това което четете го написа той... Въобще не знам на къде бие...

 

Обичам ви

Ваша Светла



Тагове:   желание,


Гласувай:
1



1. анонимен - Анонимчо, много си готин !
26.04.2008 09:04
Поздрави специални за настроението, което създаваш с коментарите си !
Весели празници от мен !
:-)))
цитирай
2. анонимен - Башиянковааааа,
26.04.2008 11:00
гуууууушшшш :-D
цитирай
3. bashiiankova - Няма ли
29.04.2008 15:35
някой да ми да де съвет как да се справя с блога:((( Тъжна съм!!!
цитирай
4. анонимен - Ми те в Карлуково оправят тези пр...
30.04.2008 12:01
Ми те в Карлуково оправят тези проблеми от раз.
цитирай
5. bashiiankova - Не, анонимнико
30.04.2008 13:59
за жалост българската психиатрия е забуксувала на ниво 19 век, време, когато психичната болест се е приемала за нещо смесено между аморално, престъпно и болестно поведение. Това се отразява и на лечението, което е със силно застъпени наказателни елементи, а извесно е, че наказанието дресира, а не лекува!
цитирай
6. анонимен - :)
09.05.2010 10:51
Ми на първо време спри да се правиш на жена, да не изперкаш съвсем! :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashiiankova
Категория: Други
Прочетен: 220007
Постинги: 64
Коментари: 578
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930