Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2008 14:47 - Едно признание
Автор: bashiiankova Категория: Други   
Прочетен: 4808 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2008 21:23


br />br />br />br />Често получавам в блога си анонимни (а и неанонимни) писания според които аз съм една незадоволена сексуално, материално и емоционално, злобна жена на средна възраст.
След известен размисъл, реших да направа следното признание -
нито едно от горните твърдения не е вярно.

П.П.
Надявам се с горното признание Ви задоволих.



Гласувай:
0



1. lubima - ))споко)и аз като теб получавам ...
19.04.2008 14:51
))споко)и аз като теб получавам същите))....дали да не последвам примера ти;-)
цитирай
2. анонимен - Уважаема г-жа Баши,
19.04.2008 14:54
честит Лазаров ден !
Аз от 'името' на анонимните да напиша, че признанието е абсолютно задоволително...
цитирай
3. анонимен - Чудесно, чудесно
19.04.2008 21:28
трите лелки на блога - Башиянкова, Любима и Вишничка седнали на раздумка.
цитирай
4. bashiiankova - Тлнет
20.04.2008 03:16
точно от теб акъл не искам. Ти си срам за блогърите в българия.
цитирай
5. анонимен - Тлнет,
20.04.2008 10:21
а къде оставяме Ейен?!
цитирай
6. анонимен - Бошнакова
22.04.2008 14:05
Не знам дали Tlnet е срам за блогърите в България, но ти определено си за срам, че като българка пишеш България с малка буква. Ти просто си неграмотна, и наистина си срам за блогърите в България. Не пиши, или просто проверявай текста си преди да го публикуваш.
цитирай
7. bashiiankova - Ей анонимнико
22.04.2008 14:13
рядко неприятен човек си- що не се публикуваш да те видим теб какъв си. България се пишело с голяма буква...неграмотна съм била - дрън дрън. Ей таквиз повърхностни хора обичам - хиляди пъти съм казвала мъдростта е в словото, а не в правописа
цитирай
8. анонимен - Защо не си признаеш че си злобна щот ...
22.04.2008 14:34
Защо не си признаеш че си злобна щот си незадоволена и изобщо не си емоционална,кажи си!
цитирай
9. анонимен - Бошнакова, явно ти си от повърхностните хора
22.04.2008 16:16
Между другото съм много приятен човек, но за такива като теб не мога да бъда друг, с теб не може да се разговаря по друг начин, освен по този. Ти си груба и безцеремонна, неуважаваща и незачитаща мнението на другия, ти винаги обиждаш и засягаш хората дори тогава, когато изразяват позитивни мисли отправени към теб или към твоите писания.
Пропуснала си много часове в училище по българска граматика.
Мъдростта е не само в словото, но и в граматически правилно поднесената информация. Нали знаеш приказката за запетайката?
За това е необходима граматиката, за да могат хората които те четат, да разберат какво си искал да кажеш. А граматика се учи в началното образование.
цитирай
10. bashiiankova - Анонимнико
22.04.2008 16:51
що е то граматическо правило и кой го е определил? Нима то е обективно? Едва ли! След като правописът може да се промени със закон то това означава, че той е измислен. А всеки човешки закон е ограничение на човешката свобода, и ако следиш блогът ми, трябва да знаеш, че свободата е най-вишето благо, което изповядвам.
Вярно, че в училище пропусках много от часовете по българска граматика - струваше ми се безсмислена. Ето един пример, над който се замислих скоро: "Пряко допълнение" - има ли по-безсмислено думосъчетание (това не е слово) за означаване на обекта, върху който се въздейства. Обясни ми логиката на тази сбирщина от думи и тогава ще си посипя главата с пепел и ще призная, че съм сгрешила по отношение на граматиката.
Пълнеха ни главите с глупости, в които не се откриваше грам логика, а когато няма логика остава само грубото, повърхностно и формално наизустяване. Мантра без смисъл - ето това е "Пряко допълнение".
От дете не обичам безслислените неща, а и хората без мисъл!
цитирай
11. bashiiankova - И още нещо
22.04.2008 16:54
Казваш: "За това е необходима граматиката, за да могат хората които те четат, да разберат какво си искал да кажеш."

Винаги съм смятала, че важно е не какво съм искала да кажа, а какво съм казала. Това дава бълна свобода на читателя да интерпретира какво съм написала, а не какво съм искала да напиша
цитирай
12. анонимен - за горното признание
22.04.2008 19:47
Драга г-жо/г-жице Башиянкова,

Никак даже не е задоволено моето любопитство.
Бихте ли ми отговорили на следния въпрос: След като не сте нито едно от изброените, какво сте?

Ваш анонимен

п.п.
Надявам се да се представите подобаващо в задоволяването ми този път.
цитирай
13. bashiiankova - Анонимнико
22.04.2008 20:01
Направих вече признание и на този етап не желая да говоря повече за себе си. С прискърбие само ще забележа, че явно вас нищо не може да ви задоволи, сигурно защото сте незадоволен сексуално, материално и емоционално.
цитирай
14. анонимен - Уважаема г-жа Баши, днес Ви е много трудно май...
22.04.2008 22:23
Много битки, на доста фронтове, късмет и воля за добър край за всички.
И наблюдавам тревожна нарастваща тенденция на незадоволеността в много от блогърите и анонимните.Дали да не помислим за някакъв постинг на тази тема ?!
:-)))
цитирай
15. анонимен - Драга г-жо/г-жице Башиянкова,
23.04.2008 01:14
Съжалявам за причинената Ви от мен скръб. Но единственият начин, по който бихте могли да ме задоволите, е да отговорите на въпроса, който Ви зададох в предишния коментар по темата. С това съвсем не бих искал да Ви обиждам на неспособност, не бих си го помислил дори. И в предишния ми коментар бях само и изключително доброжелателен към Вас, но уви! Останах неразбран.

ваш анонимко
цитирай
16. bashiiankova - Ако мислиш,
23.04.2008 02:18
че ей толкова ми пука дали си задоволен или не, жестоко се лъжеш!
И ако мислиш, че ей толкова ми пука дали си доброжелателен или не, пак жестоко се лъжеш!
цитирай
17. ahmeddogan - баши
23.04.2008 10:00
според нас идеята на постинга ви е да си признаете, че сте "една незадоволена сексуално, материално и емоционално, злобна жена на средна възраст." и така анонимните биха загубили пауър и пара у свирката:))
цитирай
18. bashiiankova - Ахмеде Догане
23.04.2008 11:27
въпреки очевидната ви интелигентност не мога да разбчера как решихте, че имам идея обратна на моята идея
цитирай
19. tagarski - ZAKON i SVOBODA ...
24.04.2008 12:14
Ne mi se namesvache, pak i po prinuda picha na latinica v momenta, no ...
Avtor, koito taka uvereno tvardi, 4e vseki 4ovechki zakon e ograni4enie na 4ovechkata svsboda, pak toi, avtorat, bil za svobodata, ta takav "avtor" triabva da se nau4i da razgrani4ava istinata ot slu4ainite si naivni, ni samonadeiani hrumvania ...
Ne triabva da se 4udite, 4e ne Vi haresvat; hem pichete gluposti, hem gi pichete s arogantna samonadeianost ...
цитирай
20. bashiiankova - Ще помоля
24.04.2008 21:01
уважаемият от мен блогър тагарски да: 1. посочи един човешки закон, който не е ограничение на човешката свобода; 2. (тъй като съм напълно убедена, че ще посочи) да отговори може ли този закон да се приложи сам; 3. Ако отговорът на предния въпрос е "Не" не попадаме ли по този начин под властта на прилагащия закона, а не под властта на закона; 4. Ако отговорът е "Да", ние на закона ли се подчиняваме или на прилагащия закона?
Благодаря предварително за отговорите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashiiankova
Категория: Други
Прочетен: 219965
Постинги: 64
Коментари: 578
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930